Toate produsele de pe site care sunt in stoc pot ridicate de la depozitul nostru din Buzau sau va pot fi livrate la domiciliu prin curierat rapid. Relatii telefonic la 0761.367.117 (Luni-Vineri 09:00-17:00).
Prin “Curier rapid” avem o durata medie a expedierii de circa 2 zile lucratoare, cu livrarea produselor la adresa dorita de dumneavoastra. Locatiile izolate, departe de localitati mari, zonele de munte sau Delta Dunarii (anumite zone) pot avea termene mai mari de livrare. Produsele ce se produc sau importa la comanda au termene livrare diferite, ce va vor fi comunicate. Acest termen insa nu poate fi garantat, deoarece transportul se efectueaza printr-o terta parte, respectiv compania de curierat rapid, care isi rezerva dreptul de a-si prioritiza comenzile si termenele de livrare.
Exista cazuri independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi 48 de ore. In perioade ca Paste, Craciun, Black Friday timpul de livrare al curierilor creste.
Comenzile efectuate vinerea dupa ora 15:00, sambata si duminica se proceseaza incepand cu ziua de luni.
Veti fi sunat de catre firma de curierat pentru a stabili termenul de livrare, din acest motiv este foarte important sa ne furnizati in momentul in care efectuati o comanda un numar de telefon. Inainte de a trimite comanda va rugam sa o verificati cu atentie, in special datele de livrare si numarul de telefon la care puteti fi contactat atat de operatorii nostri cat si de firma de curierat.
In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, se vor pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.
Livrarea produselor agabaritice: casute gradina, casute, magazii, garaje, spatii joaca, tobogane, mobilier (si orice alte produse cu ambalaje mari ca dimensiuni sau grele), se face de firma de curierat pana unde are acces cu autovehiculul. Este nevoie de ajutor in aceasta situatie deoarece livrarea se face intr-un singur om. In situatia in care casa, curtea, blocul sau locatia sunt inacesibile autoturismelor, livrarea se face pana la punctul in care se poate accesa cu autovehiculul de livrare, drum asfaltat sau betonat. Nu se pot face livrari pe drumuri neamenajate. De asemenea nu se pot face livrari in localitatile din Delta Dunarii ce au acces doar pe calea apei. In aceste locatii livrarea se face pana la punctul maxim de acces rutier.
Suntem prezenti pe platforma SEAP, pentru achizitii de catre institutii publice bugetare, scoli, primarii. Orice produs poate fi publicat in platform SICAP/ SEAP. Pentru acestea, tranzactiile financiare se efectueaza doar prin contul nostru de Trezorerie.
Imaginile sunt cu titlu informativ. Produsul si nuantele pot avea mici diferente fata de imaginea prezentata aici
Plata produselor:
Produsele achizitionate online le puteti achita in 5 moduri:
1. Plata la livrare/ ramburs
Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului.
2. Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)
Dupa ce efectuati comanda si cunoasteti suma totala de plata, achitati in contul nostru valoarea produselor. Veti fi contactat de unul din operatorii nostri pentru a va trimite prin email factura. Transferul bancar se va efectua conform facturii primite, originalul facturii fiind prezent in colet. Comanda va fi procesata dupa ce avem confirmarea platii.
3. Plata cu cardul – online
Cand primiti produsele comandate, este important sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului.
4. Cu cardul in rate fara dobanda
Posesorii de carduri de cumparaturi emise de bancile: Alpha Bank, Garanti BBVA si Credit Eruope Bank (card Avantaj) beneficiaza achizitii pe care le pot esalona in 3 sau 6 rate fara dobanda. Selectati metoda de plata “Plata in 3 sau 6 rate fara dobanda” si veti fi redirectionat catre portalul de plati unde veti selecta numarul de rate dorite.
Posesorii de card Star BT emis de Banca Transilvania beneficiaza de achizitii pe care le pot esalona in 6 rate fara dobanda.
5. TBI Pay
Puteti achizitiona produse in rate prin finantare TBI Pay.
In cazul in care coletul/ambalajul este deteriorat/rupt:
Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal, impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator. Fara aceasta notificare, orice sesizare nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca ambalajele/produsul au fost deteriorate de catre client in timpul manipularii. Sesizarea se face doar prin email la contact@trufi.ro
Ambalaj intact, produs deteriorat:
Daca pachetul nu a prezentat urme de deteriorare la livrare, dar dupa deschiderea coletului ati intampinat probleme cu produsul (lovit, zgariat, indoit, nefunctional), aveti 48 de ore la dispozitie, de cand receptionati produsul, ca sa ne raportati problema intampinata. Pregatiti cateva poze cu produsul primit si cu ambalajul acestuia din interior si exterior. Va rugam sa retineti ca nu acceptam acest tip de sesizari dupa 48 ore. Orice sesizare dupa trecerea acestui interval sau montaj nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca piesele s-au deteriorat in timpul montajului/manipularii/depozitarii. Sesizarea se face doar prin email la contact@trufi.ro
Trufi.ro NU garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra in cazul in care anumite produse nu mai apar in oferta furnizorului sau nu mai sunt disponibile din alte motive.
Informatiile legate de produse (poze,titluri, descrieri, preturi) pot fi alterate fara voia/stiinta noastra din cauza unor erori de software/atacuri cibernetice. In aceste situatii nu suntem responsabili de aceste actiuni si nu vom onora comenzile afectate.