Pentru a accesa formularul de retur click aici: Formular Retur. Dupa notificare, clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, in caz contrar, consideram cererea nefondata/invalida si putem refuza returul. Va rugam sa anuntati intentia returului prin email la contact@trufi.ro sau prin telefon la 0761.367.117 (Luni-Vineri 09:00-17:00).
Orice modificare a starii produselor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la refuzul returului. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De asemenea nu vor fi acceptate la returnare produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dumneavoastra: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se accepta returul produselor care nu sunt insotite de toate accesoriile, au piese lipsa, strambate, deformate, descusute, dezlipite, patate sau murdare.
VA RUGAM SA NU LIPITI SCOTCH SAU ALTE MATERIALE LIPICIOASE DIRECT PE CUTIILE PRODUSELOR. VA RUGAM SA LE IMPACHETATI CUM LE-ATI PRIMIT, EVENTUAL INTR O FOLIE/PUNGA SI ABIA DUPA SA SIGILATI CU SCOTCH PESTE AMBALAJ. VA MULTUMIM!
Coletele expediate cu plata ramburs catre noi vor fi refuzate.
Returul produselor care au facut obiectul unei promotii cu produs cadou este acceptat doar daca se returneaza si cadoul primit. Returul in acest caz este valabil numai daca produsul prezinta defectiuni de fabricatie si nu acceptati solutia inlocuirii produsului defect.
Produsele realizate la comanda nu se pot returna (lista de produse comandata de beneficiar care nu se afla in stocul uzual al furnizorului dar care pot fi produse si livrate in baza unei comenzi ferme si a platii in/unui avans, in termenii agreati de parti). In cazul renuntarii la comanda, avansul nu se returneaza daca procesul de productie a inceput.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Conform legislatiei in vigoare O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul este definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii. Persoanele Juridice nu beneficiaza de returul produselor.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza.